سوالات کامپیوتر استخدامی (بانک پاسارگاد) رو سریع بالای 80% بزن

استخدامی بانک پاسارگاد

در این صفحه جدیدترین اخبار در مورد آزمون استخدامی بانک پاسارگاد را مشاهده خواهید کرد و همچنین اطلاعات تحلیلی جامعی را در مورد نحوه قبولی در آزمون استخدامی بانک پاسارگاد که در این چند سال اخیر منتشر شده است را برای شما به اشتراک می گذاریم پس با ما همراه باشید

فهرست مطالب

خبر جدید | استخدامی بانک پاسارگاد

خبر : 10 خرداد 1401
استخدام جدید بانک پاسارگاد با عنوان شغلی بانکدار، مسئول دفتر، کارشناس حقوقی، نگهبان و کارشناس انفورماتیک

بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه های خود از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می نماید.

شرایط عمومی :

  • سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
  • نداشتن سوء پیشینه کیفری.
  • بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی (برای متقاضیان مرد).
  • داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
  • داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).

یادآوری

  • کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در "سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری " ثبت نمایند.
  • ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد (www.bpi.ir) بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
  • هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
  • دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
  • چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.

شرایط ثبت نام در شغل بانکدار : خانم ها متولد 1374-01-01 به بعد ، آقایان متولد 1372-01-01 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است)

  • برای شغل بانکدار حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
  • رشته های مورد نیاز برای شغل بانکدار :
    • حسابداری (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • اقتصاد (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • مهندسی صنایع (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • مدیریت (گرایش : صنعتی, بازرگانی, دولتی, بیمه, امور بانکی (بانکداری), مالی, IT (فناوری اطلاعات))
    • آمار (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • ریاضی (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • مهندسی کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • استانهای مورد نیاز برای شغل بانکدار :
    • هرمزگان (شهرهای : جزیره کیش )
    • تهران (شهرهای : تهران , اسلامشهر )
    • مازندران (شهرهای : آمل , ساری )
    • خوزستان (شهرهای : اهواز , آبادان , دزفول , شوشتر , بهبهان )
    • گیلان (شهرهای : رشت )
    • کرمان (شهرهای : سیرجان , رفسنجان , کرمان )
    • خراسان رضوی (شهرهای : نیشابور )
    • کهگیلویه و بویراحمد (شهرهای : یاسوج )
  • نحوه ثبت نام برای شغل بانکدار :
    • برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
    • پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
    • ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
    • لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام برای شغل بانکدار :
    • فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
    • فایل اسکن شده کارت ملی
    • فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
    • فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
    • فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
    • نکته مهم : حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
  • نکات مهم برای ثبت نام برای شغل بانکدار :
    • هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
    • توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
    • لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
    • در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
    • از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

شرایط و ضوابط شغل منشی : خانم ها متولد 1374-01-01 به بعد ، آقایان متولد 1372-01-01 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است)

  • برای شغل منشی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
  • رشته های مورد نیاز برای شغل منشی :
    • زبان انگلیسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • زبان و ادبیات فارسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • روابط عمومی (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • روانشناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • علوم ارتباطات اجتماعی (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • علوم تربیتی (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • زبان فرانسه (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • زبان عربی (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • جامعه شناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • استانهای مورد نیاز برای شغل منشی :
    • تهران (شهرهای : تهران )
    • خوزستان (شهرهای : اهواز )
  • نحوه ثبت نام برای شغل منشی :
    • برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
    • پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
    • ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
    • لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام برای شغل منشی :
    • فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
    • فایل اسکن شده کارت ملی
    • فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
    • فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
    • فایل اسکن شده مدرک ICDL
    • فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
    • نکته مهم : حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
  • نکات مهم برای ثبت نام برای شغل منشی :
    • هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
    • توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
    • لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
    • در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
    • از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور حقوقی : خانم ها متولد 1370-01-01 به بعد ، آقایان متولد 1368-01-01 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)

  • در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.
  • برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
  • رشته های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی :
    • حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • استانهای مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی :
    • سمنان (شهرهای : سمنان )
    • هرمزگان (شهرهای : بندرعباس )
    • تهران (شهرهای : تهران )
    • خوزستان (شهرهای : اهواز )
  • نحوه ثبت نام برای شغل کارشناس امور حقوقی :
    • برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
    • پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
    • ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
    • لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام برای شغل کارشناس امور حقوقی :
    • فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
    • فایل اسکن شده کارت ملی
    • فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
    • فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
    • فایل اسکن شده پروانه وکالت
    • فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
    • نکته مهم : حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
  • نکات مهم برای ثبت نام برای شغل کارشناس امور حقوقی :
    • هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
    • توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
    • لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
    • در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
    • از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

شرایط و ضوابط شغل نگهبان شرایط جذب متقاضیان همکاری در بخش حفاظت فیزیکی :

  • تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و متدین بودن به یکی از ادیان رسمی کشور
  • متولدین ۱۳۷۰/۰۱/۰۱ به‌بعد
  • دارا بودن حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط
  • مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه و یا فوق‌دیپلم
  • عدم اشتغال به تحصیل و یا دارا‌بودن مدرک در مقاطع بالاتر از فوق‌دیپلم
  • دارا بودن کارت پایان‌خدمت نظام‌وظیفه (گذراندن دوره خدمت وظیفه عمومی الزامی بوده و هیچ نوع معافیتی پذیرفته نیست)
  • تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی برای انجام شغل محوله، طبق تأیید پزشک معتمد بانک و دارای تناسب‌اندام و حداقل قد 175 سانتیمتر
  • عدم اشتغال (رسمی و پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمان‌ها، دستگاه‌ها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی
  • عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تأیید مراجع ذی‌صلاح
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان
  • پذیرفته‌شدن در مصاحبه حضوری مطابق با روند جذب سرمایه انسانی بانک
  • استانهای مورد نیاز برای شغل نگهبان :
    • تهران (شهرهای : تهران )
  • نحوه ثبت نام برای شغل نگهبان :
    • برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
    • پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
    • ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
    • لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام برای شغل نگهبان :
    • فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
    • فایل اسکن شده کارت ملی
    • فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
    • فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک دیپلم الزامی است
    • فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
    • نکته مهم : حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
  • نکات مهم برای ثبت نام برای شغل نگهبان :
    • هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
    • توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
    • لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
    • در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
    • از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

شرایط و ضوابط شغل کارشناس انفورماتیک : خانم ها متولد 1365-01-01 به بعد ، آقایان متولد 1363-01-01

  • برای شغل کارشناس انفورماتیک حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
  • رشته های مورد نیاز برای شغل کارشناس انفورماتیک :
    • مهندسی کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • علوم کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • استانهای مورد نیاز برای شغل کارشناس انفورماتیک :
    • تهران (شهرهای : تهران )
  • نحوه ثبت نام برای شغل کارشناس انفورماتیک :
    • برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
    • پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
    • ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
    • لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام برای شغل کارشناس انفورماتیک :
    • فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
    • فایل اسکن شده کارت ملی
    • فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
    • فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
    • فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
    • نکته مهم : حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
  • نکات مهم برای ثبت نام برای شغل کارشناس انفورماتیک :
    • هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
    • توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
    • لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
    • در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
    • از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.


نکات مهم در مورد استخدامی بانک پاسارگاد

من رضا حجازی (مشاوره استخدامی و توسعه دهنده کسب وکار) هستم، در این بخش می خواهیم در مورد بانک پاسارگاد و رشته هایی که در این چند سال اخیر پذیرش داشته و شما نیز احتمالا در آینده بتوانید شرکت کنید، حرف بزنیم و شرایط استخدامی در بانک را برایتان کمی تجزیه و تحلیل کنیم، تا بتوانید تصمیمات و هدف گذاری های خوبی را برای آینده (شاید سال بعد) داشته باشید.

تا کنون بانک پاسارگاد در این 2 سال اخیر در شهرهای : تهران، سمنان، هرمزگان، خوزستان، اصفهان، گیلان، کرمان، چهارمحال بختیاری، یاسوج و تبریز و همچنین مشهد و ... استخدامی های متعددی را اعلام کرده، که با توجه به این فراخوان ها و استخدامی ها احتمال اینکه برای سایر شهرها و استانهای دیگر نیز استخدامی باشد دور از ذهن نیست.

و همچنین طی این دو سال گذشته، بانک پاسارگاد، هم استخدامی در مقطع دیپلم و هم استخدامی در مقطع فوق دیپلم را با عنوان شغلی نگهبان را داشته، پس در نتیجه دوستانی که دیپلم یا فوق دیپلم دارند، می توانند به جز سایر استخدامی های سراسری مثل نیروهای مسلح، عنوان شغلی نگهبان را نیز در نظر داشته و یک برنامه ریزی خوبی از الان داشته باشند.

بانک پاسارگاد همچنین این مدت از مقطع تحصیلی کارشناسی با رشته های مختلف نیز استخدامی داشته، مثلا با عنوان شغلی مسئول دفتر (منشی) رشته های زبان انگلیسی، ادبیات فارسی، روانشناسی، علوم تربیتی ، جامع شناسی و زبان عربی را نیز پذیرش داشته، یعنی دقیقا رشته هایی را پذیرش کرده که دارندگان این رشته ها همه فکر میکنند با لیسانس روانشناسی یا با لیسانس عربی فقط می توانند استخدامی آموزش پرورش شرکت کنند در صورتی که اینجا مشخص شد که شما یک عنوان شغلی دیگری را با عنوان مسئول دفتر (منشی) در بانکها را هم دارید که از الان می توانید روی این شغل برنامه ریزی و بهرحال سرمایه گذاری کنید.

همچنین رشته حقوق نیز به عنوان کارشناس امور حقوقی و رشته حسابداری و کامپیوتر نیز به عنوان بانکدار در بانک پاسارگاد باز استخدامی داشته.

منابع آزمون استخدامی بانک پاسارگاد

- ببینید بانک پاسارگاد استخدامی های راحت تری نسبت به سایر بانکها دارد هم از لحاظ شرط سنی و هم از لحاظ شرط معدل، که نسبتا از بقیه بانک ها کمی شرایط رو راحت تر کردند، معمولا برای استخدامی این بانک شما اول ثبت نام می کنید و فرم درخواست همکاری را تکمیل و پر می کنید، و در نهایت در صورت نیاز با شما تماس خواهند گرفت و دعوت به مصاحبه تخصصی خواهید شد.

+ معمولا افرادی که از معدل بالاتر و از دانشگاه های دولتی تحصیل کرده اند از اولویتی بیشتر برخوردارند برای دعوت به مصاحبه بانک پاسارگاد.

اگر در رابطه با استخدامی بانک پاسارگاد نیاز به مشاوره تخصصی دارید همین الان با یک کلیک در واتساپ مشاوره بگیرید.

خبر | مهلت تا 31 خرداد

خبر : 1 خرداد 1401
دعوت به همکاری اداره روابط عمومی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد به منظور تکمیل سرمایه‌انسانی مورد نیاز خود در واحد روابط عمومی در تهران ، از میان علاقه‌مندان دارای سابقه در زمینه‌های زیر دعوت به همکاری می‌نماید:

تخصص مورد نیاز : نگارش متون ادبی، گزارش‌نویسی، خبر نویسی ، گویندگی و مجری‌ گری ، مدیریت شبکه‌های اجتماعی ، ساخت موشن گرافیک (مسلط به نرم‌افزار After Effects)

با توجه به ظرفیت محدود پذیرش، در صورت تمایل رزومه خود را حداکثر تا تاریخ 1401/03/31 به پست الکترونیک (jobs@bpi.ir) ارسال فرمایید، (موضوع ایمیل ارسالی را به صورت "نام و نام خانوادگی، کارشناس روابط عمومی" درج نمایید).

مهلت ارسال رزومه تا 31 خرداد 1401

خبر تاریخ گذشته

خبر : 5 اردیبهشت 1401
استخدم بانک پاسارگاد در بخش روابط عمومی

بانک پاسارگاد به منظور تکمیل سرمایه‌انسانی مورد نیاز خود در واحد روابط عمومی در تهران، از میان علاقه‌مندان دارای سابقه در زمینه‌های زیر دعوت به همکاری می‌نماید:

تخصص مورد نیاز : نگارش متون ادبی، گزارش‌نویسی، خبرنویسی، گویندگی و مجری‌ گری ، مدیریت شبکه‌های اجتماعی

مهلت ثبت نام این اطلاعیه به پایان رسیده است

مشاوره و برنامه ریزی ویژه استخدامی بانک پاسارگاد :

اگر قصد شرکت در آزمون استخدامی بانک پاسارگاد را دارید (چه الان چه برای سال بعد) ، یا یک مشاوره به شما آموزش می دهیم که :
چه بخوانید ؟
چطور بخوانید؟
چطور بدون فراموشی بخوانید؟
و همچنین در طول مطالعه به چه صورت سرعت خواندن تان را حداقل 2 برابر کنید ؟